Tuesday, August 28, 2007

He thrusts his fists against the posts...

... and still insists he sees the ghosts.

Uppenbarligen är insikten jag nådde för tre veckor sedan inte fullständig.
Hur många gånger kan man köra huvudet i väggen innan det spricker?
Och paniken som kommer av att inte kunna sova, den är verklig, den flyr inte för logiska ord, den spricker inte som trollen i solljuset.


Och du, ja du vet vem du är, är en av de finaste jag känner. Det är jag som inte orkar med mig själv, det är en situation som snärjt sig kring mig alltför många varv och jag hittar inte ut. Men ge inte upp på mig än, för din vänskap (hur mycket du än ogillar det ordet så är det det finaste jag vet) is to die for.

1 comment:

Alec said...

ibland finns det saker som inte räcker till, sötaste. men det gör du, alla gånger.